singgah2...sila tggal jejak anda!! ^_^

tinta untuk semua

Sunday, July 17, 2011

RAHSIA HATI

saya cuba bgun dr kegagalan dan kesilapan lalu....

daripada itu,
saya kini cuba belajar utk lebih berdikari...
saya kini cuba mndalami erti mnyepi...
saya kini cuba bgkit drpd khayalan mmpi...
saya kini cuba mematangkan diri...

malah....smakin meniti hari,
saya b'lajar utk memendam  dan hnya meluahkan pd EMAK n ABAH...
saya b'lajar jgn t'lalu mmpercayai,, wlpun dia tman sjati, serta prnah bjnji shdup smati...
saya b'lajar utk lebih memberi....wlpun pernah disakiti...
byk perkara yg sya blajar tnpa sya sedari...

dan sya kini,
smkin kuatkan diri,
xpeduli pd yg iri hati...

mmg xdpt disgkakn..
apa yg berlaku lalu,, ia jdkan pngajaran utk hari ini
apa yg b'laku kini,,,ia jdikan pngajaran utk hari kelak....

p/s-->sgala sebab yg mnyebabkan sya menulis sbgini..berubah sbgini...
hnyalah ia RAHSIA dihati saya saja... t'semat diam2 dihati...
mngubati sendiri,,,, kerana ia bantu saya utk lebih berdiri...
trma kasih ALLAH S.W.T kerana sentiasa disisi..
mngetahui apa yg terbaek utk diri ini....

sya x kesah siapa saya pada mereka..kerana sya perlu utk LEBIH KISAH siapa saya disisi ALLAH s.w.t,,
menginsafi kekurangan diri... ;'(
biarlah sgalanya mnjadi RAHSIA HATI

No comments:

jgn klik