singgah2...sila tggal jejak anda!! ^_^

tinta untuk semua

Tuesday, October 26, 2010

tag ,, ^___^

tag--> bila tgOk lily n wak rajin m'jawab soklan tag...
aku pun t'gerak nk jawab jgak---> yela..tgah free2 nih...keh3
hurm...act, kena tag ngn 2 org seniOr IPG aku iaitu si Fara n kak tiq utk sOklan tag yg sma..

Once you have been tagged, you are supposed to write a note
with 25 random things, fact, habits, or goal about you.
At the end, choose 25 people to be tagged.
You have to tagged the person who tagged you
If I tag you, its because i want to know more about you
  1. Asnuraida nma yg dipilih oleh abah n mak utk aku...maknanya Cahaya Keuntungan...he3.. mmg sgt beuntung jd anak mak n abah... ^____^
  2. Kwn2 ipg n sek.men pggil aku, as n kwn2 sek. rendah pggil aida (Eda)... lebih t'biasa dgan gelaran adik di rumah..he3
  3. Anak bOngsu n mrupakan anak prmpuan tunggal
  4. Senang t'pengaruh utk buat kptusan n utk b'blanja... (agak bOrOs,kdg2 aje..he3)
  5. Seorg yg malaih baca buku
  6. Suka masak wlpun tau x sedap pun...ha3.. hentam saja la labu..keh3.. =P
  7. still stdy.. kt IPG n nOw dh sem 6...
  8. teacher-tO-be... preschool teacher.... insyaallah.. =)
  9. Suka budak2 ---> wish nnt bley dpat ank kembaq.... ha3..
  10. hp???? ntah la... suka gadget so pham2 la yea... xkesah Nokia ke ape..asal b'kenan..duit On.. ada reasOn baik utk beli... trus amik..hu3...(slalu kena marah sbb suka beli hp,,,he3)
  11. sama ngn Lily ..suka merapu tp x suka ditipu.. (sgt benci penipu, ok!)
  12. suka b'jalan2, b'cuti... ^______^ luv skul hOliday..!!! ha3
  13. in luv wit sum1 ... kira nk gtau yg,,, ---> dh b'punya tp blOm dimiliki... (sila faham konsep ayat t'sebut..keh3)
  14. Suka teddy bear...sgala jenis la... beruang ke, katak ke, itik ke, tikus ke.... keh3...
  15. kalO org tgOk aku...cam kasaq, ganas pe suma ----> tp act. aku nih jenis sensitif n dlam hati ade taman.... =P
  16. Suka mOtOsikal...ade mOtO sndri(abah belikan) he3.... ^_^
  17. Ade lesen kete..... kete manual n autO 22 aku bley bedal...ha3..alhamdulillah..22 bley bwak...
  18. ade lesen mOtO jgak....mOtO plak,,, yg besa2 bley la...skut pun bley...yamaha 125(ade clutch) pun bley... selain itu,, x bley...keh3...kalO mOtO besau,,,, takat bOnceng kt blkang bley kot,,, sbb nk bwak kompem x bley coz aku pendek! ha3
  19. Suka eskem..hu3... dlm peti kt umah wajib ade eskem..keh3...
  20. Suka b'cakap.. pOt pet..pOt pet..pOt pet...
  21. xsuka org hipOkrit.... plzzz b ur self ok....
  22. aku nmpak cam brani---> padahal penakut.. (kes hantu aje) --> sO jgn cuba mngusik aku...kang x psal2 kena pelempang aku.. keh3...
  23. suka mkan, suka muzik, suka tidO, suka maen game.....
  24. suka sambal belacan, cili padi n suma la ...kesimpulannye,,suka mkan pedas....^_^
  25. lOr...dh 25? keh3....yes!!! last 1.... aku debab..chubby...sdg cuba utk b'diet... he3.. insyaallah... (mslahnye aku nih x konsisten la plak utk diet..dsiplin kureng....kih3)
nk kena tag 25 dak laen...isssshhhhh... nk jadi cam wak la... xnak la tag dak-dak laen...
aku sure kOrg mlaih nk menaip.... tp kalO nk aku tag... sila tggalkn kumen... next time aku tag..
^________^

1 comment:

Mohd Wakiyuddin Rosnan said...

uiks... haha... sonok gk melayan tag ni kn? hehe... go as go!

jgn klik