singgah2...sila tggal jejak anda!! ^_^

tinta untuk semua

Friday, July 2, 2010

prakt

hurmmm...
kjap je msa blalu..
dh smggu aku praktikum yea...
hurmmm
klas aku, ari slasa dr 7.40 smpai 11.40
ari jumaat pun sma..ajaq pra kena full day.
pastu klas pddkan jsmni tahun 2... ari khamis
kul 7.40-8.40
hurmmm..time free nnti kena wat mural..
kOnOnnya prOjek utk kami b'empat..hu3
ntah apa la yg nk aku cOnteng nnti..
kui3....
agak letih jgak la...
stiap ari kul 2 bru abeh sekolah..
tp ari rabu..kul 3.30 bru abeh,
sbb ade kOkurikulum...
n ari jmaat....blik awal ckit..
spjg smggu nih,,suma kelas aku dh msuk,
kcuali tahun3 dan tahun 1....
mmg letih jd ckgu....
sek. nih kecik aje..
tp yg bestnye...ley on9..
blik akses mmg kOsong aje,yg ade abg pgwai tknik aje...he3
tp next week dh xley msOk,
sbb msti bz ngn rph n mural dll...
aku x sbar nk abeh prtikum...
x sbar nk cuti...
x sbar nk blik umah....
(^__________________^)

No comments:

jgn klik