singgah2...sila tggal jejak anda!! ^_^

tinta untuk semua

Friday, March 19, 2010

hakikat

hurmm...

jgn igt bila dia bertudung = dia baek
jgn igt bila dia pgg buku agama = dia warak
jgn igt dia pendiam = dia alim
jgn igt dia lmah lmbut = dia sopan

kdg2 kita buta
juz nmpak luaran
tp hnya dia n Allah s.w.t
tahu kebenaran sbnarnya

(aku kdg2 mnyampah ngn org hipokrit nih..)

biar...
aku adlh aku...
biar...
org nmpak aku p0y0,gila2, sewel dll
biar ape org ckap
tp hakikatnya
aku cuba jdi insan baek di bumi Allah s.w.t ini,
dan cuba jd ank solehah kpd mak n abah...

kesimpulannya...
jgn pndang orang pd luaran sja...
cuba selami dlamannya...
krna...ada ssuatu yg t'smbunyi didlam itu...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

>>trasa rindu plak kt mak..
sbl0m mai ip0h pn ..
mak pesan...
jgn t'lalu pikirkan org..
kena pikirkn diri sndri, mak n abah n family....
s0...skrg aku xnk pk hal remeh-temeh lg..
mmg sbl0m nih..byk menda aku wat...
yg mngecewakan mak n abah..
dh tiba msanye..aku brubah..
jdi ank abah n mak yg baek..

aku ttap aku..
insan biasa..mnumpang dibumi Allah s.w.t..
aku sgt...
bersyukur kpd Allah s.w.t sbb msih dpt bernafas hgga skrg,
sbb dikurniakan happy fmly,rezeki yg byk,kshatan yg baek,
dan byk lg...syukur,, ALHAMDULILLAH...

(T_T)
p/s ssngghnya hambaMU ini sntiasa mlakukan slah..
smoga sgla slah itu,diampunkan oleh-MU ya ALLAH s.w.t
::: menginsafi kekurangan diri :::

No comments:

jgn klik