singgah2...sila tggal jejak anda!! ^_^

tinta untuk semua

Monday, February 8, 2010

Tension..

huh... lam klas td aku mngamuk..
mybe sbab dh lma aku pndam ajer prsaan aku..
aku dh l0r d0wn sbb gelang hilang,,,
pastu pg tadi madi wat aku berasap..
mmg l0r bkn slah madi 100%
tp sbb dia yg bg aku panas td...
aku mngam0ook 1 klas...
trus trang malu ngn perbuatan dri sendiri..
tp nk wat cmne...dh xley kawal prasaan..
so aku btndak lam keaadan *separa* kewarasan.. hu3

tp mybe ade hikmah disbalik kejadiaan itu...
madi mmbuka mata aku utk mlihat dunia ini dgn lebih luas..
td aku sedari bahawa jgn terlalu baek dgn org...
sbb org 2 juz gunakn kita utk kebaikan aje...
bila dh xde pape..org xpedulikan kita..

td jugak aku sedar yang tiada sahabat dskeliling aku..
yg ada cuma kawan...
kawan yg slalu meminta...tp bukan memberi..
Ya Allah..syukur krna kau meluaskn pandangan aku jauh kdepan
ssungguhnya..disaat ini aku mula merindui
sahabatku yg dulu...(msa skul)
dlu semua boleh dikongsi bersama..susah senang..
mybe nilah salah 1 lakonan manusia yg kita xpernah jgkakn..

pengalaman ini mmberi aku pengajaran...
pngajaran yang sgt bermakna
wlpun tensi0n ngn madi..tp aku btrma kaseh pd dia..
kalo x gaduh n ngam0ook ngn dia td...
mybe mata aku l0m celik lg..

aku mmg sedar,,,sahabat aku hanya mereka *kwan time skul*
miss depa sgt2...
msing2 dh jauh..ssah nk share skrang nih..
jmpa pn ssah..h0pe cuti nih ley kuar ngn depa
ley ilangkan tensi0n yg menapak lam kpla 0tak aku nih...

*aku bkn nanges sbb sakit ati ngn madi..tp sbb kawan yg bkn kawan*
p/s kalo ik0tkn ati..mau aje aku wat hal sndri..xnk tolong *mereka*...
tp ihsan lam dri mngatakn tidak utk berbuat demikian.
cuma kini aku perlu limitkn pert0l0ngn aku pd mreka..

kawan senang mmg senang dicari
tp kawan susah sukar utk dicari..

1 comment:

Anonymous said...

asnur..i like dis phrase..
kawan senang mmg senang dicari
tp kawan susah sukar utk dicari..
i pn salu rase cmtu..tp i salu marah diri i,jgn pkir cmtu..kwn kan sgala2nya bg kte..tp i tetap rase cmtu gak kdg2..truk kan i ni..=(

jgn klik