singgah2...sila tggal jejak anda!! ^_^

tinta untuk semua

Sunday, January 31, 2010

~beday kam0ooo~

huh....
nmpaknya..blog nih cam tmpat aku nk luahkn pe yg trbuku lam diriku..
act...sok 01/02 adlh beday ridhwan...
aku xthu cmne...perlukah aku tep0n dia @ msg saja...
aku risau kalo aku kol dia...kaco dia plak..(sjak khilangan adeknya,afif asyraf.30/01) aku rsa serba slah nk kol dia... =(

sok beday dia,,,n sok jgak dia ade test...
mlm nih dia bert0lak blik perlis, lpas mjlis thlil utk arwah adeknya...
aku cam sian kt dia...terlalu byk dugaan menimpa dia....

pe yg ptut aku wat..kol? msg? @ biarkn sja,,,nnti2 bru wish?
xthu nk wat pilihan....

td aku ade g jusco...mencari hadiah utk sidia...
tp sumanye x mnarik...
tiba2 aku terpndang 1 baju yg sgt cntik...
tp wana pink...pt0t ker aku belikn utk ridhwan???
bila pk..n pk... aku xjadi beli baju 2...
lgpun nk smbut beday dia bkn lam msa trdekat nih..
sbab aku kt ipoh...dia kt perlis(kjap2 kulim..sbb bz uruskan hal fmly)
s0 kena tggu 22 cuti...bru ley clbrate sma2...
aku hrap sgt dpt wat dia snyum n ktwa bila jmpa nnti...
aku xmo dia sedey2 lg....sbab aku sygkn dia...

pe yg pasti kini..MR.RIDHWAN sygkan ASNUR.. (^^,)
..begitu jga ASNUR sygkn RIDHWAN... =)

smoga dia tabah mghadpi suma cabaran nih..
luv u abg...

No comments:

jgn klik