singgah2...sila tggal jejak anda!! ^_^

tinta untuk semua

Saturday, September 5, 2009

cameron... (",)

(setelah sekian lamanya.....)
huh.....mmg dah lama aku x update blog nih....
malas + bz ngn asgment yg bertimbun....
hurm... bebaru nih aku g cameron ngn mmbe2 class n bdak2 prasekolah....
mmg best,,,skali skala g jln2....
ley ilangkan tension n stress.....
mmg sonok tgk telatah bdak2 pra nih...
telatah ckgu2 pn x kurang hbatnyer...
knangan yg best bg aku...ley mkn cndwan greng yg sngt sedap...(meleleh air liur)keh..keh..keh...
pic ni KOY amik curik2...
msa nih aku (tshirt mrah), fila(bju itam) n Nad(bju mrah bunga2) ngah tgok ikan lam kolam...
mmg ikan2 2 kiut.....dat y kami suma terpegun...
hehehehe...
pape pun...ak hrap ley g jln2 lg pas abeh musim asgment nih.
dah boring aku ngadap lptop nih...
~daaaaaaaaaa~ (^_^)

No comments:

jgn klik