singgah2...sila tggal jejak anda!! ^_^

tinta untuk semua

Wednesday, May 12, 2010

::: sakit hati ::


~dugaan~
bila dh baek2..ade prob mncul...
1 1 dtg... ='(
hurm..act dia xtau aku tgh hOt ngn dia..
ati aku rsa saket sgt bila dia sOrOkkn ssuatu drpd aku..
aku xnk tnjukkn bhwasanya dia tlah t'kntoi ngn aku tnpa dia sedar..
dunia kecik aje...
xpe2..aku sabaq lg..
tp xtau nk sabaq smpai bila.. =/
sabar n p'caya itu ptg dlm ssuatu hubngn..
tp bila dikhainati...camne plak...???
xnk t'buru2 buat kptsan...sbb aku cuba jga hbngan kami..
ssah nk bina ssuatu hubngan..tp nk msnahkn hubngan mmg sgt snng..
aku cuba p'caya dia lg,,wlpun hati dh t'calar...n yg pasti bkn cam dlu..

**adkah 1 1 prob yg dtg nih..nk tnjukkn petanda bhw kami x perlu truskn hubngan ini @ ia adalah sstu dugaan yg akn kukuhkn hubngan kami...??**

aku akn tmpuh pape pn yg mgkin t'jdi
**andai itu takdirNya**
(T_T)




No comments:

jgn klik